İläýďa Îşte ღ

İläýďa Îşte ღ
@Odbsilayda
Sc= (i0110layda ) CHE.=yakışıklım https://1000kitap.com/_sg_= ¿ cem=bitanem
Hemşire inş
Okula benziyo walla
188 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
"Birikti her acı içimde, kendime yer kalmadı." . . . . . . . . . . . . . . . Gittikçe yok oluyorum..
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bugün "Neden?" Demeyeceğim. İyiki yapmışsın diyeceğim. Eğer yapmasaydın, ben ben olmazdım. Teşekkür ederim...
RT
"Sevmek suç olsaydı idam edilirdim..." *ben*
RT PLS
“Unutma; onu artık unuttum demek, bir kez daha hatırlamaktır aslında.” -Can Yücel
RT PLS
Güzel seven bütün insanlar yine yanlış kalplere kanacaklar.." ~ Ben seni sensizken sevdim.."