İläýďa Îşte ღ

İläýďa Îşte ღ
@Odbsilayda
Sc= (i0110layda ) CHE.=yakışıklım https://1000kitap.com/_sg_= ¿ cem=bitanem
Hemşire inş
Okula benziyo walla
188 okur puanı
Mayıs 2021 tarihinde katıldı
Yerime koyduklarının sana Koyması dileğiyle 😏
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kıskandırmaya çalışıyım derken Soğuttuğunun farkında değil aptal...
-sevgiLer [sahte] insanLar [kahpe] hayatınız [pLan] alayınız [yaLan ]
Zalimsin Ama Lazımsın Bana,Hainsin Ama Zaafımsın Anla...!
...gєℓ gєℓмє öηємℓι ∂єğιℓ αмα вєкℓєтмє тαмαммı ℓαη!!!...