Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
Şairin dediği gibi kuş ölür sen uçuşu hatırla. Herkese iyi geceler....🐾
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Içimde biriktirdiklerim bile bir ses vermiyor onlar da bir zaman sonra bıkmış....iyi gecelerr
Günler nasıl mı geçiyor; basit;işte uyanıyorum, uyuyorum, çalışıyorum,yemek yiyorum geçiyor işte bir türlü nasıl olduğunu bilmeden boş şeyler için en güzel yıllarım gidiyor belkide büyüdükçe hayallerim değişiyor önceliklerim değişiyor keşke hepsini zamanında yapabilsem ama olmuyor bazen ulaşamıyorsun çok istediklerine ve yapacak birşey kalmayınca kader diyorsun kısmet diyorsun vazgeçemiyorsun ve yıllar sonra ellinde bütün imkanların var ama içinde heves yok kolunu bile kıbırdatmak bile istemiyorsun yıllar önce can atıyordun. Her gece dua ediyordun belki de onun için herşeyden vazgeçeceksin ama bir türlü ulaşamıyorsun sonra yıllar yıllar sonra karşına çıkmış. Her şey senin istediğin gibi ama artık sen eskisi gibi değilsin büyüdün, kırıldın, güçlendin , öğrendin bir anlamı yok artık senin için ve ben hep bu nedenle söylüyorum herşey vaktinde güzel dir mevsiminde açan çiçek mevsiminde yağan yağmur mevsiminde giyilen kıyafet herşey yerinde güzeldir vakit geçtikten sonra olsa ne olur olmasa da ne olurr... ÜZÜLMEYİN GERÇEKLERİ GÖRÜYORSUNUZ SONUÇ OLARAKKK....
Şöyle düşün ; Gelip geçici olan neleri vazgeçilmez kılıyorsun ki bedeller ödemek pahasına ona tutunuyorsun??
Sevmeyi değilde sevilmeyi de unuttuk galiba..