Özge inaç

Özge inaç
@Oinac
Özlemek inan yaşatmaktan daha zor...🎶
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
BEKLENEN Ne hasta bekler sabahı Ne taze ölüye mezar. Ne de şeytan ,bir günahı Seni beklediğim kadar. Geçti istemem gelmeni, Yokluğunda buldum seni; Bırak vehmimde gölgeni , Gelme artık neye yarar? #Necip fazıl kısakürek
Gecenin üç arkadaşı vardır ; yalnızlık ,sessizlik ve hafîften çalan müzik.🎶
Kıyıya vuran çocuk suriyeli değilde , bir Ingiliz, Fransız çocuğu ya da bir balina olsaydı şimdi bütün dünya ayağiya kalkar yer yerinden oynar gazeteler televizyonlar canlı yayına geçer. Sivil toplum örgütleri ayaklanırdı.Ölen müslüman olunca 3 maymun oynamaya devam... #02.09.2015🍁
Uçurtma Avcısı'nda Hosseine "Afganistan'da çocuk çok ama çocukluk yok " der. Dünya da öyle değil mi, insan çok ama "insanlık" yok.