Kendincebibloggirl

"Senin de yüreğin çarpıyor mu?" diye sordum. Çarpıyormuş. Herkesinki çarparmış. Ama kimi­ninki aydınlık olurmuş, kimininki karanlık.
Aşk
Reklam
"Şimdiki sevdalar naylondandır. Sevdanın hası bizim zamanımızdaydı," diyor.
1000k
"Sen niye buradasın?" diye sordum Nevin'e. O da halkını sevdiği için buradaymış. Ben büyü­yünce halkımı hiç sevmeyeceğim. Halkını sevenler hep kafese giriyor.
1000k
"Bazen küçüksün, bazen de büyüksün," diyor­lar. Kimi zaman, "Erkek oldun," diyorlar; kimi za­man da, "Ciğerlerin küçücük," diye azarlıyorlar. İn­ci, sence ben büyük müyüm, yoksa küçük müyüm?
1000k
Reklam