"Sen niye buradasın?" diye sordum Nevin'e.
O da halkını sevdiği için buradaymış. Ben büyüyünce halkımı hiç sevmeyeceğim. Halkını sevenler hep kafese giriyor.
"Bazen küçüksün, bazen de büyüksün," diyorlar. Kimi zaman, "Erkek oldun," diyorlar; kimi zaman da, "Ciğerlerin küçücük," diye azarlıyorlar. İnci, sence ben büyük müyüm, yoksa küçük müyüm?