Olurya08

Olurya08
@Olurya08
Gölge'me Şair
@Olurya08·
·
sabitlendi
Hiç kimseye tahammülüm yokken "SANA" hep ihtiyacim var... "SEN" bu dünyada bana iyi gelen "TEK" seysin...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir ıhlamur sabahı aç gönlümde …(h)
Bir yıl önce bugün buradaydın. Hayatımı fazlasıyla anlamlandırdın. Çok başka hayaller umutlar anılar biriktirdin. Ne olursa olsun da burada olacağım. Gelemeyeceğini bile bile. Herşey için teşekkür ederim. Seni aynada gördüklerin için sevmiyorum. Allah’a emanetsin.
Kabullenemiyorum … Yokluğunu Uzaklığını…
Şehir Sana benzedi Sen koktu hayaller Işıldadı güneş Sana bakarak Gökyüzü Senle masmavi …(h)