Olurya08

Olurya08
@Olurya08
Gölge'me Şair
En büyük derdimsin gecemin karanlığında Dert dediğime bakma Derdimin içinde dermanımsın Gündüzün şafağında ...(h)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
"Senin bana hicbir zaman ait olmayacagini bilmek, icimdeki yarayi yeniden kanatiyor."
Neyse ki Sende benim gördüğümü kimse göremeyecek Kaybetmiş olsam da...(h)
Müsait zamanın olduğunda... Uğrayıver yüreğime.... Bir ara uzun uzun sev beni Gelmesende olur Malum hayat işte.. Herkesin Aşk'ı başından Aşk'ın.... ! Ama sen gel olur mu....!? --Cemal Süreya--
Özlemek diye bir yer var. Kimsenin gidemediği, Kimsenin görmediği, Kimsenin bilmediği, Ama hep orda yaşadığı ...(h)