Olurya08

Olurya08
@Olurya08
Gölge'me Şair
Ayı takip etsem geceden Düğümler mi yollarımı Sana Geçer mi adına özlem denen yalnızlık Sensizliği anlatır mı Sana Sen diye göğe serpilen yıldızlar Hissetirrir mi acımı gönlünde Zemheride ellerimi ısıran soğuk ...(h)
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Öyle iyi ol ki Sağ elin verdiğini bile sağ el bilmesin ...
Sen geldin mevsimlerin dörtten fazla olduğunu gördüm Sana sarılmak için Sen diye şarkılar dinledim İnsanları, nefes almayı, dünyayı aldırış etmeden İlk önce Seni, sonra Seni ve en son olarak yine seni düşünmeyi öğrendim İlk önce Seni, sonra Seni ve en son olarak yine Seni çok özledim. Sen GİTTİN ...(h)
Sende gördüğümü görecekler diye, ödüm kopuyor... hep aklıma geliyorsun, bak gördün mü? senin de gidecek, başka bir yerin yok... kaçmak istedikçe sana yakalanıyorum söndürmek istedikçe sana yanıyorum... yenildim işte ama yine de seni seviyorum sana bir sarılsam şimdi kırılsa yalnızlığımın kemikleri beni yokluğunla savaştırma kaybederim Özdemi ASAF
Gönlüm ağır geldi bu gece Kalemimden dökülecek mısraları dizmeye Kağıt gözyaşlarından bekledi mürekkebi Günden kaçtım, gece ağır geldi özleminle ...