Olurya08

Olurya08
@Olurya08
Gölge'me Şair
Görebilene, o kadar çok nimetler verilmiştir ki istemeye utanır insan ...(h)
Reklam
Henüz çiçek açman gereken baharlar var ...
Kusursuz musun? Değilsin Kusurlarınla sevilirsen kusursuz olursun ...(h)
Ben hala 2025 teyim Sayende ..
En değerlim Değerini veremediğim ... 20 Haziran sabahiydi. Senden gelen mesaja cevap verdiğim süre belki saniyeydi ama yıl gibi geçmişti o anım. Heyecanım yüzümde belirdi. Kalbim göğüs kafesinden fırlayacak gibiydi. Yıllar yılı sonra senle konuşmanın heyecanını tattım. Umudun da güzeldi ömrümün en güzel dönemiydi. Bu yıl da bitmek üzere her güzel şeyin bittiği gibi. Gittiğin günün tarihini bilmiyorum. Ama gene de umudum var 2026 bizim duamız olsun. Yoksan da gelmeyeceksen de gönlüm titreyerek seviyorum Seni. Güzelliğin güneşi kıskandırsın. Ay Sen diye parlasın. Yeni yil bizim olsun Seni Ben tertemiz seviyorum Dokunamadığım Kıyamadığım ...
Reklam