En değerlim
Değerini veremediğim ...
20 Haziran sabahiydi. Senden gelen mesaja cevap verdiğim süre belki saniyeydi ama yıl gibi geçmişti o anım. Heyecanım yüzümde belirdi. Kalbim göğüs kafesinden fırlayacak gibiydi. Yıllar yılı sonra senle konuşmanın heyecanını tattım. Umudun da güzeldi ömrümün en güzel dönemiydi. Bu yıl da bitmek üzere her güzel şeyin bittiği gibi. Gittiğin günün tarihini bilmiyorum. Ama gene de umudum var 2026 bizim duamız olsun.
Yoksan da gelmeyeceksen de gönlüm titreyerek seviyorum Seni.
Güzelliğin güneşi kıskandırsın.
Ay Sen diye parlasın.
Yeni yil bizim olsun
Seni Ben tertemiz seviyorum
Dokunamadığım
Kıyamadığım ...