OmTm

Kimselere bir şey demek için değil, kendi susuzluğumuz, yangınlığımız için yazıyoruz. Ahmet Arif
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Okumaktan başka yapacak işim, gidecek yerim yoktu; çünkü çevremde saygıya layık, beni kendine çekebilecek bir meşguliyet bulamıyordum. Dostoyevski
Artık insanları daha çok bana iyi gelip gelmedikleriyle değerlendiriyorum. Onlarla birlikte olduğumda kendimi daha iyi hissedip hissetmediğimi soruyorum kendime. Stefan Zweig
Kim haklı, kim suçlu? Hiç kimse. Yaşıyorsan, yaşamana bak: Yarın öleceksin, benim bir saat önce ölmüş olabileceğim gibi. Ve insan yaşamı sonsuzlukla karşılaştırıldığında sadece bir an olduğuna göre onu da zehir etmeye değer mi? Tolstoy
İyi kitaplar okumak, geçmiş yüzyılların en iyi insanlarıyla sohbet etmek gibidir. Descartes