'Düşen bir yaprak görürsen, beni hatırla demiştin' Eylül'de mırıldanmak şart bence. Adına en güzel romanların ve şiirlerin yazıldığı ve bence bir kadına hitap edilebilecek en güzel isimdir Eylül..
Temmuz çoktan bitti.
Ağustos da bitecek.
Eylül'de ellerin üşüyecek, ısınmak için geleceksin biliyorum!
Eylül tam bu işe göredir,
Gel bağışlayalım birbirimizi.