T.

Ya olduğun gibi ol ya göründüğün gibi ol..!
Yanında kalmayacağın bir kalbe, Sakın dokunma... Sen bir görümlük bahar dersin, Geride koskoca bir kış kalır...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kin de tutabilirim ama ellerin tercihim..!
“Onca sevgiye rağmen kalbi filizlenmemişse, toprağı sen değilsindir.” ..Cahit Zarifoğlu..
“Birini derinden seversen cesaretlenirsin, biri seni derinden severse güçlenirsin.”
Bu gece anladım ki, öfkeyle verilmiş anlık kararlar, hayatımızda iyileşmeyen derin yaralar açar, içimizde gittikçe büyüyen büyük bir uçuruma neden olur..Geri dönülmez hatalarımızın kıyısında yürürüz, yorgun bir ruhla...