Onur DUMAN

Onur DUMAN
-Çok gezerken çok okuyan bilir- instagram.com/dmnonur • Yakın arkadaşlarım bana "ODi" der.
ODi
Eksik olma dediklerimiz fazla olmaya başladı.
Reklam
ODi
En delikanlı mevsimdir kış. Yüzüne yüzüne vurur yalnızlığını
ODi
Batan güneş için ağlama. Yeniden doğduğunda ne yapacağına karar ver.
ODi
Kafamızda büyüttük. Tek sıkıntı bu.
ODi
Öğreneceksiniz bayım. İçiniz yanarken etrafa gülmeyi de öğreneceksiniz.