Kıyasladığın hayattan bir gün ders cıkarttırır bu karma.Dönüşü Olmayan hataların,Sonraki yaşamın için pişmanlıkların olur.Daha iyiyi isterken daha geride kalabilirsin.Haksizlik üzerine alınmış her karar Seni karanlıkta bırakır en aydınlık zannettiğin Zamanında.Aklın başında değilse Çağır geri gelsin..Gelirse Senin,gelmezse öyle Olmasını isteyenlerin..🌙