Normalde dram ağırlıklı eserler çok tercih ettiğim bir tür değil ama Kimsesiz Serçe Kuşu bu önyargımı kıran, okuduğum ilk ve en etkileyici kitaplardan biri oldu. Özellikle duygu akışını çok başarılı buldum. Yer yer çocukluğuma götürdü, bazı bölümlerde gerçekten duygulandım; bu bağı kurabilmek bence her metnin başarabileceği bir şey değil.
Genel olarak kitabı çok beğendim. Okurken beni içine alan, iz bırakan ve bitirdikten sonra da etkisi devam eden bir eserdi. Emeğinize sağlık. Ümit Bey