Orion

Orion
@OrionVenus
Oğuz Kağan ve Gılgamış destanını okumadım ama okumayı planlıyorum.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
İlkbahar güneşi olan Adonis' i koyu yaz sıcakları olan Nergal öldürmüştür. Çünkü ilkbaharda yeşeren ağaç ve bitkiler koyu yaz sıcaklarında solar ve ölür. Adonis, gözlerini gökyüzüne dikip bakan Astarte' nin kucağında ölürken resmedilir.
"Ela gözlüm, yıktın evimi" Bizim edebiyatımızda sevgilinin bakışı hatta bir yan bakışı sevgiliyi yıkar, öldürür...
Bahar müjdecisi cemre toprağa düştü. Bu yeniden dirilişin habercisi.
"Bilemedim aman, niye böyle yakar anılar, ah ulan anılar"