Herkes konuşuyor.
Bıkmadan, yorulmadan, usanmadan anlatıyor, yorum yapıyor, yargılıyor, infaz ediyor insanlar. Kendilerine batıracak iğneleri yokken başkalarına şaplayacak çuvaldızları var her ebatta. Dinlemek yok misyonlarında, sadece konuşmak, hep konuşmak, boş konuşmak... Bildikleri bilmedikleri her şey hakkında edecek cümleleri var herkesin son zamanlarda. Sanki bir yarış var, sanki ne kadar çok anlatırlarsa o kadar öne çıkacaklar. Bastırılmış, sindirilmiş bir başkaldırı gibi. Kimisi derdini konuşarak anlatır, kimisi susar, kimisi de yazar..