Ossii

#bizimsokak#
Bizim sokakta kelebeklerin ömrü birgün degildir çünkü onlar yüreğimizde yaşarlar ..!
Reklam
Iyiyim diyen yalan mi soyluyor [?]
Mutlu olmak icin kendinizi kandırın (!)
Bir dudak hüzün
Sanirim Kafka, Milenaya küseli yillar oldu... (!)
Gitme...!
Gecenin karanlik kucağına bırakma beni... Taş duvar her yer bütün şehir yalın ayak... Kimsesiz güvercinler... gitme...
Reklam