Ossii

Bir kadını gözündeki yeşilinden tanırım. Gůnéşin parlakliginda,gözlerindeki yaşta ve uzerindeki elbisenin yeşilinden...
Reklam
#biryazarbirkitap#
Kafka bana darılmış...
Guzel Insanlar neden çabucak gitmek zorunda kalirlar...? Neyse Sanço uyan sabah oldu (!)
Uykusuz bir geceye sigara en yakin dostunuz olur...