Ossii

Neden mi mutlu degiliz ? Bence cook sey istedigimizden... Mutluluk icin kosullar koymasak mesela ? Sebepler aramadan gulumsesek ? Mutlulugu birine baglamasak ?
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Mutluluk mu ? - bir bardak sicak çay ve bir sigara...
#Seher Vakti#
Mesela sevinçlerimiz olmalı bizi mutlu edebilecek, Mutlu olmak icin sebepler peşinde koşmamali bir bardak çay ilede mutlu olmasını bilmeli hele birde yanında ucuzundan Arap çarşafı ile sarma bir sigarada tüttürdün müydü yüzünü güneşe , aya , gökyüzüne dönüp avazın çıktığınca bağırmali... MUTLULUK... diye.
Bilgeligin anahtari bildiklerini unutmakta yatar... senin görevin öğrenmek değil ANLAMAK...!
Oldukça masum bir şekilde başladi...