Osman Savga

Osman Savga
@OsmanSvg
Çok insan sildik, eskittik, can ciğer dedik olmazsa yaşayamayız dedik ama yeri geldi onu da sildik. Kimse bize vazgeçilmez ayaklarıyla gelmesin..
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kesinlikle anlattığınız insanlar değilsiniz..
Gelmeye tenezzül ettinde hala varamadin mi ?
Sabahattin Ali'nin dediği gibi: "İnsanları olduğundan farklı görmekte ısrar edişime içerliyorum."
“Ağızları çok laf yapan ama beyinleri pek çalışmayan insanlar...” Sefiller - Victor Hugo