Oylum Tekeli

...ama bence annemi öldüren kederdi.Sadece inanmadığı şeyler yapmış olmasıydı. Bedeni sonunda pes etmeden önce içi çoktan ölmüştü bence.
Reklam

Oylum Tekeli

, bir kitap okudu
7/10
·184 syf.·
Beğendi
·
2025 42. kitabı
Tomasz Jedrowski
8.1/10 · 551 okunma
Mükemmellik bir zanaatkarın görsel ve dokunsal ustalığıyla yaratılırdı.Halbuki en büyük sanat eserleri,derinliklerdeki bir yerden sökülürcesine çıkarılıyor ve kusursuz benzerlerinin yanında rahatsız gibi görünüyordu.