Geçmişe bakıp 'keşke' dediğimiz an, zamanın bizi tuzağa düşürdüğü andır. Keşke diye bir şey yok. Yaşadığımız her şey, o anki zavallı bilincimizin kaçınılmaz bir sonucuydu. Gelecek de farklı olmayacak. Aynı hataları, sadece dekoru değiştirerek yeniden yapacağız.