Kitap türünü aslında tam olarak anlayamadım. İçinden gelen duyguları kaleme almış olduğunu düşünüyorum. Verilmek istenen mesaj güzel ancak mesajın ulaşma aşaması biraz sıkıntılı. Hiç bir esere ve hiç bir yazara saygısızlık etmek istemem. Bir emek verilmiş. Bir mesajın etrafında dönülmüş. Ancak tam anlamıyla bir sonuç çıkmamış ne yazık ki ortaya. Çerezlik misali çabuk okunuyor evet ama tadı yok pek...