Özge

İki büklüm sıkışıp kaldığım düzen ne zaman düzelicekti nerdeydi hata sustuklarımda mı yoksa kendi kendime konuştuğum yalnızlığım da nerdeydi şimdilerde iyice yok olduğumu hissediyorum neresindeyim zamanın yada dur zamansızlığımın demem doğru olur ….🪶🪶🪶🪶
Gönderi kullanım dışı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Öyle kırılmış çiçeklerim vardır benim Kırılsa da bırakılmayan Öyle sevmişliklerim vardır Parçalansada hala sevilmeye devam eden Öyle bi hayat vardır ki Beklenen beklenilmeyenle yarışırcasına kaçıp giden Öyle işte öyle yaşanmışlıklar vardır hepsi içinde ki kırılmış çiçekte biriken….
Sonra konuştuğun saklanan şeyler bazen seni yol boyunca gülümsetir…🪶🪶
Ama bir kere kırılmıştım. Hayatta en güvendiğim insana karşı duyduğum bu kırgınlık, adete bütün insanlara dağılmıştı…
Herşeyini anlattığın söylemesende anlayan gün gelir hiçbirşeyi anlatamadığın olur sessizliğinde boğulmaya devam edersin 🪶🪶🪶