Özge

İçimdekileri dökecek lügat kalmamışken vücudumda ki yankısı neden bu derece …
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Yaşamın içinden sürekli soyutlanıp hayal aleminde kalmak neyin belirtisiydi ? Gerçekçiliği bu kadar reddediş neden ? Soyutun içinde ne kadar somut olarak kalabilirdik? Hepsi birer muamma 🪶🪶🪶
Unutmayı unutunca ne kalıyor geriye unutulmuşluk unutmanın neresinde🪶🪶🪶
Yüreğin bedenin ruhun bile yorgun düşer iyileştirmeye çalıştığın ne varsa hepsi yorgun düşer sustuğun ne varsa hepsi ağır gelir
Çok farklı bir dünya var ve orda her şey çok güzel kiraz ağacının çiçekleri savrulurken etrafa senin kokun sarar etrafı ...