zehra

zehra
@P105
kimseye yazamayacağım hüzünlü sırlarım var
kimsenin saçma sapan ideolojik savaşlarıyla da ilgilenmiyorum
Reklam
o kadar çok şeye tanık oldum ki tepki vermem gereken durumları kestiremez oldum
bazı anlar dışında hiçbir şeye de özlem duymuyorum
hevesim kalmadı. birkaç hayalim var onlar hallolsun sonrasına sonra bakarım
başaramadım mı tamam, vaktini mi kaçırdım olsun, biri mi gitti gitsin. hiç anlam yükleyemez oldum
Reklam