Özgürlük

Özgürlük
@Pablo_esco
..!
Net olmak, açık olmak insana müthiş güç katan bir özelliktir, saydamlık da denir adına. "Ya göründüğün gibi ol, ya olduğun gibi görün" demiştir Mevlana da. Zaten belirli bir kuralın olmadığı açık bir toplumsal ortama maruz kalıyoruz ve bu bizlerde belli ölçüde kaygı doğuruyor, bir de özel alanımıza aldığımız insanlarla ilgili olarak bizi bir soğuk, bir sıcak suya atmalarına izin verip yeni bir kaygı durumu yaratmayalım. Sırtımızı şöyle bir yasladığımızda kumdan kale gibi yıkılmamalı yoldaş, arkadaş dediklerimiz, tabii önce çuvaldızı kendimize batırmayı unutmadan!
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Yapamayacağı vaatler, tutamayacağı sözler vermek ne için ki? Sadece o anı kurtarmak, birşeyden fayda sağlamak veya birini fethetmek, elde etmek için insan nasıl kendine ihanet edebilir! Sonra da "Takke düşüp, kel görününce" bu pespaye duruştan nasıl rahatsız olunmaz.
Net olan insanlara dikkat edin, kendisine saygısı olan insanlardır ve bu yüzden başkalarına da saygı duyarlar. Karşısındakiyle kurulan güvenin sarsılmasını istemezler çünkü kendisine ve karşısındakine değer vermeyi bilirler. Bol keseden atıp, sonra bambaşka bir davranış içine girmezler.
Ne güzeldir net insanlarla birlikte olmak, ne keyiflidir çünkü nettirler, ilişkide huzursuzluk duymazsınız, içtenlik en önemli karakter özellikleri olduğu için ruhunuza çok iyi gelirler. İlişkinin ilerlemesini en üst seviyeye çekecek olan lokomotif özelliklerdir bunlar.
Karşılıklı olarak birbirimizi ilgilendiren konularda duygu ve düşüncede açık olmak; kandırmadan, kıvırmadan, korkmadan hani biraz da halk dilinde delikanlıca davranma durumu.