Aslında çokta umrumda değil ama içime işlemiş 2004 yılında 3. sınıfa gidiyordum. Öğretmen demişti ki resim dersindeyiz resim çizin dedi , çizdiklerimizi heyecanla götürüp gösteriyormuyduk ya da gelip kendisi mi bakıyordu ne . Mavi çiçek çizip ortasını sarıya boyamıştım. Demişti ki:"Böyle çiçek mi olur?" Neyse teneffüse çıktık okulun hemen yanında bir bahçe var bahar yeni gelmiş etraf çiçek dolu o bahçeye girdik dolanıp duruyoruz . Her yer nerdeyse ufak mavi çiçekler var ya ondan dolu. Sevinçle oturup onlara baktım. Gidipte diyemedim ki öğretmenim bakın benim yaptığım çiçekten. İçimde ugde kalmış resmen.