Papillon

Papillon
@Papillon_0
Mesafelerin hiç bir önemi yok. İnsan kalbindekini hep sever, hep özler...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"İnsanlar gelir ve gider, hayat bu."
Ne zaman moralim bozuk olsa herkesten ve her şeyden kaçıp kendimle kalmak istiyorum ve kendi kendime konuşarak üstesinden gelmeye alışkınım...
Gözlerin diyorum o kadar güzel ki bir şiirden alıntı gibi
Keşke benimde karşımda her zorluğa rağmen dimdik duran ve beni sevebilen biri olsaydı. İnsan tek başına dağ olamıyor bazen."