M

M
@Passenger67
“..Uzağı gören çocuklar bilir.. gelecek uzun sürer..” #murathanmungan
“Ne yediğimiz yemekten tat ; ne yaptığımız işten keyif alabiliyoruz. Uykum geldi yatıyorum derken dertleniyor; üşüyorum demeye utanıyoruz.insanlar hayatlarını,insanlar evlerini,insanlar anılarını kaybetti…”
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Birilerini kazanmak için kendinizi kaybetmeyin!
"Bir yetişkin olmak istiyorsun ama senin içinde hala küçük bir çocuk var.Yalniz ve korkmuş..."
Hayat dediğin şey nedir ki? Labirentlerden oluşan bir kutu...
Bilimde gerçekten orijinal olan hiçbir şey yoktur. Önemli olan, her bir bilim adamının eldeki bilginin toplamına yaptığı katkıdır.