Payîz

Payîz
@Payiz99
sonrası vurgun soygun ve talan sonrası gözyaşı ve kan
Herkes kendine baksa iyi olur
İnsanların yaşam tarzı ve inancı size ters gelebilir; böyle düşünmenizde bir sorun yok. Ancak bunu dile getirmenin kimseye bir faydası olmadığı gibi sana da zararı olabilir. Bugün “erkekler neden cumaya gitmiyor” dersin, yarın başkası “kadınlar neden başı açık sokağa çıkıyor” der, öbür gün başka biri “kadınlar neden sokağa çıkıyor” der… Bunun sonu yok. Bir salın insanları ya, bırakın herkes özgürce yaşasın.
Alıntı
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
Mecburen.
Kendine yaslanmak diye bir yer var. Taşı da ben, tuğlası da.
1000Kitap
Belki haziran’da mavi benekli çocuksun Ah seni bilmiyor kimseler bilmiyor
1000Kitap
O kadar doğru ki
1000Kitap
Bu memlekette okuyan insanlara senden bir bok olmaz diyorlar. Ve bunu söyleyenler kendilerinin gerizekalı olduğunu bilmiyor!
1000Kitap