İnsanların yaşam tarzı ve inancı size ters gelebilir; böyle düşünmenizde bir sorun yok. Ancak bunu dile getirmenin kimseye bir faydası olmadığı gibi sana da zararı olabilir. Bugün “erkekler neden cumaya gitmiyor” dersin, yarın başkası “kadınlar neden başı açık sokağa çıkıyor” der, öbür gün başka biri “kadınlar neden sokağa çıkıyor” der… Bunun sonu yok. Bir salın insanları ya, bırakın herkes özgürce yaşasın.