Göğüs kafesimin içindeki kalp mi yoksa bir kelebeğin umutsuz çırpınışları mı? Kalp ise hiç atmıyor sanki, hissetmiyorum çünkü. Çırpınan bir kelebekse kesin kurtulmaya çalışıyordur o hapis olduğu kafesinden. Belki son dakikalarını yaşıyor farkında olmadan, belki de birilerine yardım çağrısında bulunuyor göğüs kafesime çarpa çarpa. Birileri duyar da sesini kurtarır, kavuşturur özgürlüğüne...Belki de her şey için çok geç artık. Kelebek çarpa çarpa kafesine parçaladı kanatlarını, uçamaz artık. Vazgeçti özgürlükten ya da en büyük özgürlüğün yok olmak olduğunu anladı.
~BT