Japonya o kadar iyi oynadı oynadı maçı uzattı
Penaltıya geldiler 3 tane penaltı kaçırdı amk beyinsizleri
Gittiler Hırvatistan’a yenildiler aq
Sizin kafanızı sikim embesil orospu çocukları
Bugün Japonya ve Kore’nin maçı var
Ve kazanırlarsa karşı karşıya gelicekler en azından ikisi de çeyrek finale çıksın da sonra ikisinden biri elensin :/