Hayat bazen acı olabilir, ama acı anların bile derin bir tadı olduğunu unutma. Kahveyi ilk içtiğinde ne tat aldığını anlamayabilirsin ama özenle demlenmiş bir kahvenin tadını öğrendiğinde, hayatın sırrının acının içinde saklı olduğunu anlayacaksın.
Saatlerce konuşabileceğin birini bul. Derin bir kuyu gibi olan kalbini açabileceğin ve gece boyunca konuşabileceğin biri olsun yeter. Ben bunu yaşadım. Parlak dönemler geçer, deli gibi tutkula ve coşku anları bile solabilir. Ama hikaye sonsuza kadar kalbinde kalır. Yıpranmazlar, kaybolmazlar, çatlamazlar ve kırılmazlar…