Pelületta

Pelületta
@Pelu
Hayır, ben dünyaya bir kez geldim ve bir daha da gelmeyeceğim: 'Genel mutluluk' falan bekleyemem. Ben kendim için yaşamak istiyorum, yoksa hiç yaşamayayım, daha iyi...
Sayfa 342·Kitabı okudu
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Büyükler bir yana, toplum içinde birazcık sivrilen, yani topluma söyleyecek birazcık yeni bir şeyleri bulunanlar, doğaları gereği, tabiî kimi az, kimi çok, birer suçlu olmak zorundadırlar. Tersi durumda zaten sivrilmelerine olanak yoktur
Sayfa 323·Kitabı okudu
Bence, gerçekten büyük insanlar, büyük acılar çekmek zorundadırlar.
Sayfa 330·Kitabı okudu
Acı ve üzüntü, engin bir bilinç ve derin bir yürek için her zaman zorunludur.
Sayfa 330·Kitabı okudu
Akilli bir adam, ama akıllıca davranabilmek için yalnızca akıl yetmiyor.
Sayfa 291·Kitabı okudu