B.L.E.

B.L.E.
@Pennyy_
Sevdim diyenler; naptınız lan ? Ne olursa olsun affedip devam ederdiniz. Ama kapasiteniz bu napalım.
Hani şu ayrılıpta yok ben onu sevmiyorum unuttum diyenler. Geçin o işleri Sonra umut verdiklerinizin kalbi yanıyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şey sıradan, ama sen çok özelsin.