Şiirsensin

Şiirsensin
@Perasperaadast
Yara dolu kelimelerim, bu yüzden anlatamadım ruhumdaki izleri..
"Yurdum gibi yaralıyım, Ne eksik ne de fazla.."
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
"Zira ben, bir türlü yolunda gitmeyenim.."
"Ve bilirsin, Yıllar geçip gitmez, Hatıralar da yaşar.."
"En iyisi, Biraz daha şarap ve unutmak Bütün olanları, Bu kalın hüzünler için daha çok genciz.."
"Kolay buluyor kalbimi, gülümsediğim herkes." demiş Şükrü Erbaş.. Oysa, bir kelebeğin kanat çırpışına bile gülümserim ben..