90 caminiz, beş vakit namazınız, ve bu sayfada dahil hergün bize saçma sapan ayetlerinizide yazıp dursanız...sizin beyninizde ki pisliği yıkamaz. Pädofilleri aziz ve Peygamber kılan bir dine tapan kişiler ruh hastasıdır. 17 yıldır bu ülkede sizin seks sorunlarınız ve arzularınız tartışılıyor. Küçük çocuklarla cinsel ilişkiye girmek için vakıflar açıyorsunuz, yasallar uyduruyorsunuz...Leyla’ları alıp, alıp götürüyorsunuz. Tüm bu pislikler ve ahlaksızlıklar fıtratınıza uygun görüyorsunuz, çünkü dininiz güzel ve sağlıklı şeyleri değil, kötülükleri ve şizofrenliği temsil eder.
Editör isterse gine silsin yada engellesin. Çokta umrumda olmaz.
Tekrarlıyorum :
Hayatımda okuduğum en saçma üç Kitaplar...
1. Kuran
2.İncil
3.Tevrat