PERI

PERI
@Peri_111
Sevmek için güzele mi bakmalı çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mi...
Sessizlik içimde çığlık oldu, Kimse duymadı… Uçurum değil korkutan, Atladığında bile soran olmayışıydı."
Reklam
“Ölüm, yaşamın karşıtı değil; bir parçasıdır.”
Bazı ayrılıklar, gidiş değil, yavaş yavaş ölümdür insanın içinde.”
Hiç kimsenin nazını falan çekecek yaşta değilim artık. Kalanla çay içerim, gidene esenlik dilerim... ━━━━━━━━━━━━━━━ Mert Şahin ✍️
Hikayenin sonunda herkes kendi kalbinden özür dileyecek... 🙂
Reklam