"Kendine iyi bak" bir veda değil,
elveda cümlesidir çoğu zaman.
o üç kelimeden çok daha fazlasını
gizler içinde...
Kendine iyi bak..
Çünkü bundan sonra ben
yaninda olmayacagim..Olamayacagim..
Istesem de istemesemde.
Sevdim bir zamanlar seni,
hala seviyorum ve benden sonra da
mutlu olmani istiyorum.
Olur da bir gün dönersem,
seni iyi bulmak istiyorum.“
Kendine iyi bak..
Çünkü bundan sonra kendinden baskasi
olmayacak yaninda sana bakacak.
Ben olmayacagim.
Kendine iyi bak ve beni düsünme.
Çünkü ben de seni düsünmeyecegim artik.
Arama sakin beni, yazma,
çünkü ben yazmayacagim.
Sil beni yüreginden,çünkü ben silecegim
Fakat, yasanilan,paylasilan güzel
seyler hatirina,
sana yürekten mutluluklar diliyorum.
Ve benbir daha dönmemek üzere gidiyorum.