PERI

PERI
@Peri_111
Sevmek için güzele mi bakmalı çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mi...
"Renklerinden hiç pişmanlık duymayan, siyah beyaz bir kadınım ben. Eski şarkıları, masalları ve yağmuru çok seven." Didem Madak🕊🌹
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kalp Kırarak üstün gelmeye çalışan kötü niyetli insanlar, İçlerindeki Ezikliği Gizlemeye çalışan Kişilerdir...💚
-Kusuru ile sevmekmiş kusursuz sevmek çünkü sevgi kusurları yok etmez onları da sever-
Ben onların sahteliğini sevmedim. Onlar da benim dürüstlüğümü sevmedi.