PERI

PERI
@Peri_111
Sevmek için güzele mi bakmalı çirkin bir tende güzel bir ruh kalbi bağlayamaz mi...
Ben senin yarana bakıp nasıl acıdığını anlarım,sen benim neye kırıldığımı fark edemezsin.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bilmezdim şarkıların bu kadar güzel, Kelimelerinse kifayetsiz olduğunu.. Bu derde düşmeden önce.
Sözlere değil, sana çabasını ve zamanını ayırana inan... | Ruhun Not Defteri |
Hadi biraz maziye... O eski günlere... Yüzün en çok neye güldü? Gönlün en çok neye hasret?
Herkesin bir umudu vardır;bir savaşı, bir kaybedişi,bir acısı,bir yalnızlığı,bir hüznü... Çünkü herkesin bir gideni vardır içinden bir türlü uğurlayamadığı.