Nerede Yoksam Eksik
Nerede yoksam, eksik gibiyim.
Nereye gitsem, fazla...
Hiçbir yer beni tam anlamıyla sarmıyor,
Hiçbir yerde kendimi bulamıyorum.
Yüreğimdeki kırgınlık,
Öyle böyle değil...
Derin bir yara gibi, her nefeste sızlıyor.
Çocukken her şey ne kadar da güzeldi,
Hayatın acımasız yüzünden habersiz,
Koşar adım büyümek isterdik.
Ama büyüdük...
Zaman bizi bilmediğimiz yollara sürükledi,
Hiç hesapta olmayan yaralara boğdu.
Şimdi dönüp geçmişe bakıyorum,
Ve keşke diyorum,
Keşke çocuk kalabilseydik…
Yüreğimiz kan revan,
Gözlerimiz yorgun.
O eski masum hayallerin,
O saf mutluluğun peşinde,
Kendi gölgemizi arıyoruz.
Gözlerimin yorgunluğunu anlatamam,
Kelime yetmez buna,
Çünkü her bakışımda,