Elinizi uzatmadığınız hiç kimseye dilinizi de uzatmayın.
Faydanız dokunmuyorsa birine, zararınızda dokunmasın.
Buna ne hakkınız var ne de haddiniz.
| Ruhun Not Defteri |
Anladım faydası yok uzak kalmanın artık.
Seni kader çizgisiyle alnıma yazan haktır.
Unutmak ne mümkün gözlerinin rengini,
Seni çılgın gibi sevmek yaşamaktır.