+Seni çok iyi anlıyorum çünkü bazen insan üzüleceğini bildiği yola girmek yerine kör gözlerle ilerlemeyi tercih ediyor. Sende bunu yaptın.
- Yaptım yapmasına da. Bak yine ben yalnız kaldım. Bak işte ben tercih edilmeyen, sevilmeyen oldum. Bak ben kaldım bir başıma, şimdi dönüpte kendimi nasıl affedeyim ?