Perperok

Perperok
@Perperoook
Bir kitap, düşünce, bir iz...
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Karda kışta,hastalıkta sağlıkta,çay da varsa..🏨🌧❄️☕️📗
1000Kitap
Perperok
Atansamda böyle bir gönderi yapsam 🤲
bu gecenin sorusu 2:
Kendinle hiç tanışmamış olsaydın, şu anki halinle arkadaş olur muydun?
1000Kitap
Perperok
Ben daha iyi bir dostu nerden bulurdum 😁
"Biraz itiraf saati! Kitap okurken siz hangi taraftasınız?
Bazılarımız kitaplarına bebek gibi bakıyor, tek bir sayfası bile bükülse içi gidiyor. Bazılarımız ise kitabın her satırını çiziyor, kenarlarına notlar alıyor, adeta kitapla bir savaşa giriyor.
Alıntı
Perperok
Kitaplarım benim çiçeklerimdir gözüm gibi bakarım şu çizileni görünce yüreğime indi resmen