Lan beni gizli numaradan aradılar acaba kim bu dedim, kafası kırık bir kız çıktı kim olduğunu da anlamadım 5 dk saçmalayıp canım sıkıldı dedi djkdkdlslsk hayatımda yaşadığım en saçma 5 dk dı.
Bazen düşünüyorum da hayatım boyunca söylemeyip de vazgeçtiğim şeyleri söyleseydim ne değişirdi acaba? Hayatın akışında ne kadar farklılıklarla karşılaşırdım? Yoksa kader dediğimiz şey o anda yaptığımız anlık, küçük tercih midir?