Tabii ki sevildiğimi hissedebilirdim. Kollarımı açıp rüzgârın üstümden esmesine izin verdim. Ben evreni seviyordum ve evrende beni seviyordu. Sevmeyi ve sevilmeyi istemek ayrılmaz ikili gibiydi.
" Seni sevdiğime hiç inanmadın," demişti. Bu hâlâ canımı sıkıyordu. Elbette birilerinin beni sevdiğine inanırdım... sevselerdi tabii. Sadece böyle bir şeyden emin olmak imkânsız gibiydi.