Hiç kimseyi beklemediğinde, pencereden yol gözlemeyi bıraktığında, yatağa yalnız girip ısınabildiğinde mutlu olacaksın. Asıl sorun mutluluğu hep karşıdakinde araman. Ve gittiğinde yine mutsuz olman.
Oysa dostum yol yalnız yürünür. Hadi bu gece de kendini sev..